2019. feb 07.

Kalóriacsökkentett olasz cukkinispagetti

írta: pankamamakonyhaja
Kalóriacsökkentett olasz cukkinispagetti

avagy már rohadtul hiányzik a nyár

2019-02-06_20_07_09.jpg

Mivel a cukkini gyakorlatilag 0 kalóriás, a többi alapanyag pedig élet-erő-egészség, bűntudat nélkül falatoztam be ezt a kis gyerekadagot a képen. 

Hozzávalók 2 főre:

  • 1 db nagyobbacska cukkini, julienne-re vágva-vagy ha van kis kéziszerszámotok, azzal le lehet forgácsolni 1 perc alatt
  • egy ötöd zacskó spagetti tészta-kb 100g-, főzve (én gm-et eszem) 
  • 15 dkg koktélparadicsom negyedelve 
  • 1 db kápiapaprika apróra felszeletelve 
  • 15 db zöld olajbogyó (ez most fokhagymával töltött verzió. Isteni!)

Az öntethez:

  • 5 ek extra szűz olívaolaj (ennek sok a klóriatartalma, úgyhogy ez a része tőled függ mennyit teszel bele. 1ek olaj kb. 90 kcal)
  • 1 nagy fej fokhagyma zúzva 
  •  
  • bors 
  • bazsalikom (jó lenne friss, de épp nem kaptam) 
  • oregano 
  • negyed citrom leve

 2019-02-06_21_01_26-1.jpg 

Újdonsült kedvenc konyhai kiegészítőm

2019-02-06_21_01_26.jpg

 

Akkor lesz finom, ha hagyjuk pár órát összeérni az ízeket, nyugodtan hagyd szobahőmérsékleten. Levet fog engedni, ezért a zöldségeket picit sózd meg mielőtt összeöntöd a hozzávalókat, és ha levet engedett, öntsd le róla. (Én nem öntöttem, imádom... )

Ne felejtsétek, már csak kb. 150-et kell aludni, és egy hosszú meleg nyári napon ezt a receptet újra elővehetitek! .............. ............ ...................... 

Jó étvágyat! 

Pankamama

pankamama_01_ok.jpg

Szólj hozzá

recept